Magyar Gyógyszerészi Kamara
értékteremtő érdekvédelem
akadálymentes verzió
Vissza az alapértelmezett verzióhoz H-1068 Budapest
Dózsa György út 86/b
Tel.: (+36-1) 351-9483
(+36-1) 413-1924
Fax: (+36-1) 351-9485
E-mail: hivatal@mgyk.hu
Keresés RSS
Kezd?lapA KamarárólTovábbképzésekSzakmai fórumPályázati lehet?ségekKamarai tagsági információkIrattár
Belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
Elfelejtett jelszó
Regisztráció
OK
GYIK
2018. 08. 30.
Tájékoztató az e-ügyintézésr?l
»
2016. 11. 23.
Tudnivalók az étrend-kiegészít?kel kapcsolatos megállapodásról
»
2014. 09. 22.
Személyi jogosok pontszám igazolása ? mgyk.hu
»
2014. 06. 10.
Ki állítja ki a gyakorlati pont igazolást? - MGYK Országos Hivatala
»
2017. 06. 20.
Az AEEK m?ködési nyilvántartással kapcsolatos tájékoztató anyagai
»
Tovább »
Gyógyszerészi Hírlap
Hírlevelek
Sajtófigyel?
2023. 03. 27.
Tavasszal is folytatódhat a gyógyszerhiány - forbes.hu
»
2023. 03. 24.
OVSZ: Újabb fórumon népszer?sítik a véradást - hirado.hu
»
2023. 03. 23.
Ozempic: ezért fogynak le tömegek, kár, hogy mellékhatásai is vannak - magyarnemzet.hu
»
2023. 03. 23.
Kihirdették a Richter Anna Díj idei nyerteseit - pharmaonline.hu
»
Tovább »
Szolgáltatások
2021. 11. 09.
Együttm?ködési megállapodás az MGYK és a KOMPLEX Kamarai Pénzügyi Tanácsadó Kft. között
»
2020. 06. 14.
Volvo: kedvezmény kamarai tagoknak
»
2019. 08. 27.
ATASI – Adatvédelmi módszertan gyógyszertáraknak
»
2019. 01. 07.
All You Can Move (AYCM) SportPass kamarai tagoknak
»
2017. 03. 10.
Együttm?ködési szerz?dést kötött az MGYK és a Global Payments Europe
»
Tovább »

E-Papír
Bannerek


 Bannerek

Bannerek 

Bannerek 

Bannerek 

Bannerek

 

MOL-MGYK tájékoztató!

Bannerek

 

 Vodafone

Bannerek

 

 

Gyógyszerész Gondozási Bizottság

G4S - Világszínvonaló biztonsági szolgáltatások
2010. június 7.

A G4S imázsa mennyiben játszik szerepet az emberek otthonát érint? biztonsági kérdéseiben, döntéseiben?

- Beszélhetünk bármilyen termékr?l, vagy szolgáltatásról, annak kiválasztásánál a leglényegesebb szempont a megbízhatóság. Pl. ha autóvásárlásra adja a fejét valaki arra törekszik, hogy olyan típust válasszon, ami a legkevésbé szerviz igényes. Az emberek a tökéletes megbízhatóságot keresik, s?t leginkább akkor teszik ezt, ha vagyontárgyaik, családjuk biztonságáról van szó. A G4S imázsa - vagyis az a képmás, amit önmagukban kialakítanak benyomásaik alapján és esetleg továbbadják véleményüket pl. a szomszédjuknak a cégünkr?l az - jelent?sen befolyásolja a döntéseiket.

Ebb?l kifolyólag mi az, ami garantálja a megbízhatóságot?

- Kollégáink többéves tapasztalata, és szakértelme. Az els? személyes találkozó alkalmával, a riasztórendszert megtervez? kollégától, a telepít?inken és a diszpécsereinken át, egészen a kivonuló jár?reinkig mindenki hozzáad egy szeletet ahhoz az egészhez, ami az ügyfelünk maximális elégedettségét szimbolizálja. Ebben a folyamatban ugyanígy nélkülözhetetlen szerepe van kés?bb az ügyfélszolgálatnak is, amely kommunikációs csatornát biztosít a cég és az ügyfél között.

Tegyük fel, szeretnék a lakásomba riasztórendszert. Bizonytalan vagyok, mivel nem értek sem a technikai részhez, sem a szolgáltatásbeli részéhez a dolognak. Javasolt tisztában lennem néhány fogalommal ezen a területen, vagy ez egy elhanyagolható részletkérdés?

- Alapinformációkra természetesen szükség van. Azonban nem kell minden riasztórendszer-típust és távfelügyeleti fogalmat feltétlenül ismernie. Biztonságtechnikai szaktanácsadás keretén belül lehet?sége van arra, hogy a felmerül? kérdéseket a biztonságtechnikai szakért?nk megválaszolja.

Mib?l áll az el?bb említett biztonságtechnikai szaktanácsadás? Bejön az érdekl?d? a céghez, elmondja milyen védelmet szeretne az otthonába és??

- (nevet) Ennél sokkal többr?l van szó. A képzett biztonságtechnikai szakért?nk egy el?re egyeztetett id?pontban személyesen felkeresi az érdekl?d?t, majd a helyszínen tervezi meg az adott helyi körülményeknek megfelel? és az egyéni igényekre szabott vagyonvédelmi rendszert. Nagyon fontos a védelmi koncepció pontos megtervezése, majd ennek alapján a riasztórendszer szakszer?, költséghatékony feltelepítése.

Tehát a G4S szakért?jének pontos képet kell kapnia az objektumról.

- Így van. Emellett nagyon fontos, hogy nemcsak az objektum adottságait kell felmérnie a kollégánknak, hanem azt is meg kell vizsgálnia, hogy az ügyfél mit szeretne egészen pontosan, mire használná a szolgáltatásunkat. Minden egyes ember más értékrendet képvisel, tehát minden egyes ügyfélnél a konkrét igényekre kell reagálunk. Differenciált ügyfélkezelést alkalmazunk tehát, mivel nem kategorizálhatunk egy-egy tulajdonság alapján objektumot és ügyfelet. Felmérjük az igényt, és a leginkább megfelel? szolgáltatást ajánljuk az ügyfél számára.

Milyen konkrét igények merülhetnek fel, miért szeretne valaki riasztórendszert az otthonába?

- Egy motivációs elmélet szerint alapvet? emberi szükségletünk a létfenntartás megteremtése, ami magával hozza a biztonsági szükségletek kialakulását: ez az életük során megszerzett javak megóvását, a család biztonságának védelmét jelenti. Így mondhatni riasztórendszer kiépítésével és távfelügyelet csatlakoztatásával életünk második legfontosabb szükségletét elégítjük ki. Sokan vannak, akik egész egyszer?en ellátogatnak egy nagyobb bevásárló központba, ahol megvásárolnak egy olcsóbb terméket, ez azonban nem nyújt teljes biztonságot. Naponta számos esetr?l hallunk, kihez hogyan törtek be.

Cégek számára milyen lehet?séget kínál a G4S?

- Riasztórendszerük távfelügyeleti szolgáltatásán felül plusz lehet?ségeket is kínálunk a különböz? vev?i igények kielégítésére. Cégünk vállalja például gépjárm?vek távfelügyelt védelmét,kamerarendszerek tervezését, egyúttal kivitelezését is, t?zvédelmi berendezések, m?szaki berendezések távfelügyeletét, valamint az alkalmazottak munkába érkezésének, távozásának nyilvántartását, s?t azt is figyeljük ki-mikor hagyta el a védett épületet.

Hogyan látja a G4S-t 2010-ben?

- A világ legnagyobb biztonsági szolgáltató társasága vagyunk és leszünk is a jöv?ben, színvonalas szolgáltatásokkal, hozzáért? kollégákkal, és több tízezer elégedett ügyféllel!

« Vissza
Betegsarok
2022. 09. 26.
Az étrend-kiegészít?kkel kapcsolatos együttm?ködéshez csatlakozó gyógyszertárak listája
»
2020. 02. 18.
Betegjogi képvisel?k elérhet?ségei
»
2020. 01. 19.
Segítség gyógyszerésznek, betegnek
»
2016. 05. 25.
Megsz?nik a „diabetikus”, „cukorbetegek is fogyaszthatják” és a narancssárga kör jelölés – ogyei.gov-hu
»
2016. 03. 11.
A tavaszi fáradtság okai – és amit ellenük tehetünk – tetplatform.hu
»
Tovább »
Eseménynaptár
«
2023 március»
hkszcspszv
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
konferencia  testületi esemény  továbbképzés  vándorgy?lés  szabadid?s esemény 
Hirdet?tábla
Állás
Helyettesítés
Egyéb
Tovább »
Közös dolgaink
2019. 05. 24.
Bels? Min?ségügyi Kézikönyv III. kiadás
»
2022. 12. 06.
A XI. Gyógyszerész Köztestületi Napokról
»
2022. 08. 29.
Elnöki beszámolók a Kamara küldöttközgy?léseire
»
Tovább »
Gyógyszertár-m?ködtetés
2017. 03. 09.
Pályázati lehet?ségek gyógyszertárak számára
»
2016. 03. 03.
A gyógyszertári finanszírozási el?leg alakulása 2010-t?l 2016. januárig
»
2016. 03. 03.
A gyógyszertári vállalkozások 2014. évi mérlegbeszámolóinak és pénzügyi helyzetének alakulása
»
Tovább »
Hasznos linkek
Jogszabálykereső
Kamarai tájékoztatók
2020. 03. 31.
Kórházi Min?ségirányítási Standardok
»
2016. 01. 07.
Min?ségügyi kézikönyv gyógyszertáraknak ? II. kiadás
»
2014. 06. 26.
1/2014 (VI. 19.) MGYK ELNÖKSÉGI AJÁNLÁS GYÓGYSZERTÁRI UTAZÁSI TANÁCSADÁSHOZ - MGYK
»
Tovább »
Tovább »
Archívum
A honlapon található információk célja az egészségügyi ismeretek bővítése, de ez nem helyettesíti az orvos, gyógyszerész, vagy más szakember felkeresését.
© 2008–2017 Magyar Gyógyszerészi Kamara - Minden jog fenntartva - Regisztráció a védett tartalmak eléréséhez! Hírlevélre történ? le- és feliratkozás!
Utolsó módosítás: 2023. 03. 27 hétfő