Kapcsolat
H-1068 Budapest, Dózsa György út 86/b.
Tel.: (+36-1) 351-9483, (+36-1) 413-1924,
Fax: (+36-1) 351-9485
E-mail: hivatal@mgyk.hu Hivatali kapu: MGYK
KRID azonosító: 338169369(fu)
Web: www.mgyk.hu
Magyar Gyógyszerészi Kamara Vas Vármegyei Szervezete
Székhely: 9700 Szombathely, Aréna utca 5. I/7. / Telefon: +36 317833237 / E-mail cím: mgykvas@gmail.com / Hivatali kapu címe: MGYKVAS KRID 537933716 / Hivatali idő:

Szerda 10-14 óra

 / Elnök: Dr. Németh Ákos ifj.
Nyomtatható változat
2021. március 26.
Beszámoló és határozatok az elnökség 2021. február 18-i üléséről

Elnök köszönti a megjelenteket és megállapítja, hogy az ülés 5 fő elnökségi tag és 3 fő állandó meghívott részvételével határozatképes.

Elnök Úr tájékoztatja az Elnökség tagjait, hogy az előzetesen kiadott napirendet plusz két napirendi ponttal ki kell egészíteni, melyek az időközben elkészült 2020 évi pénzügyi teljesítés, valamint a 2021 évi pénzügyi terv megvitatása és elfogadása.

Az elnökség a napirendet az alábbi határozattal egyhangúan elfogadta:

1/2021 (02.18) számú Elnökségi határozat

Az Elnökség a 2021. február 18-i ülés napirendjét az alábbiak szerint fogadta el:

            1. Személyi ügyek

            2. Közgyűlés időpontjának meghatározása

            3. Szabályzatok módosítása

            4. Tagsági ügyek

            5. 2020 évi gazdálkodási eredmény

            6. 2021 évi pénzügyi terv

            7. 2021. évi programok

            8. Egyebek

 

1. napirendi pont: Személyi ügyek

Elnök Úr elmondja, hogy személyi változás történt, 2021. január 1-től Oláh Ferencné Panni az új titkárságvezető. Az új könyvelő pedig, K. T.

2. napirendi pont: Közgyűlés időpontjának meghatározása

Elnök Úr tájékoztatja a Tagokat, hogy a jelenlegi vírushelyzetben Közgyűlési időpontot nem lehet kijelölni. Igazodunk az országos helyzethez.

A Tagok elfogadják a tájékoztatást. 

2/2021 (02.18) számú Elnökségi határozat

Az Elnökség tagjai egyhangúan elfogadják, hogy az április végén esedékes közgyűlést a vírushelyzet miatt fennálló rendelkezésekhez igazodva későbbi időpontra halasztjuk.

3. napirendi pont: Szabályzatok módosítása

Elnök Úr tájékoztatja a jelenlévőket, hogy szükségessé vált a Szervezeti és Működési Szabályzat, valamint a hivatali ügyrend módosítása. Az SZMSZ-be 2.4. pont alatt be kell építeni az ügyfélfogadási időt, ami 2018-óta áll fenn.

3/2021 (02.18) számú Elnökségi határozat

Az Elnökség tagjai egyhangúan elfogadják, hogy a Szervezeti és Működési Szabályzat 2.4. ponttal kiegészüljön, melyben az ügyfélfogadás időpontja van feltüntetve az alábbiak szerint: Ügyfélfogadás: szerdán 10 -14 óráig.

A Hivatali Ügyrend módosítása az alábbiak szerint válik szükségessé:

-         Kiegészül a 4.3.8. ponttal, mely a bankkártya használatra vonatkozik.

-         Az V. fejezet módosul 5.1, és 5.2 pontokkal, melyekben az aláírási és képviseleti, valamint aláírási jogok vannak rögzítve.

-         A „Záró rendelkezések” a VI. fejezetben történnek rögzítésre.

A módosításokat az elnökségi tagok az alábbiak szerint egyhangúan elfogadják:

4/2021 (02.18) számú Elnökségi határozat

Az elnökségi tagok egyhangú döntése alapján a Hivatali Ügyrend módosítása az alábbiak szerint válik szükségessé:

-       4.3.8.        A kamara 2021. február 03-tól a készpénzfizetés mellett bankkártyával is rendelkezik a készpénztárolás minimalizálása érdekében. A bankkártyát az ügyviteli vezető kezeli a készpénznek megfelelő gondossággal.

-       Az V. fejezet az alábbiak szerint módosul:

KÉPVISELETI JOG

5.1. Elnök önálló képviseleti és aláírási joggal rendelkezik határozatok, szerződések, megállapodások tekintetében. Akadályoztatása esetén alelnök teljes joggal írhat alá, mint helyettes.

            Bankszámla feletti rendelkezés vonatkozásában az aláírás a 4.2.1. pontban leírtak alapján történik.

5.2.     Ügyviteli vezető (irodavezető) a tagokkal kapcsolatos levelezés, pénzügyi levelezés, valamint munkakövéből adódó egyéb levelezés, ügyintézés tekintetében önálló aláírási joggal rendelkezik.

-       A „Záró rendelkezések” a VI. fejezet lesz.

4. napirendi pont: Tagsági ügyek

Elnök Úr felkéri a titkárságvezetőt, ismertesse az elmúlt időszak taglétszám változásait.

Oláhné elmondja, hogy 5 fő jelentkezett át a Vas Megyei Kamarába. Dr.J. B. Körmenden, Dr.B. B. szintén Körmenden, Dr. P. M. D.  a Mylan Hungary Kft-nél Dr. I.-B. F. Répcelakon, Dr. F. L. Sárváron kíván a továbbiakban dolgozni. Dr. H. E. kérte tagsága megszüntetését, mivel külföldön dolgozik már évek óta és egyelőre nem tervez Magyarországon gyógyszerészi tevékenységet, Pné Dr. E. A. átadását kérte a veszprémi kamarához.

Az elnökség tagjai fentiekkel kapcsolatban egyhangúan az alábbi határozatokat hozták:

5/2021 (02.18) számú Elnökségi határozat

Az Elnökség tagjai egyhangúan elfogadják, hogy Dr. J. B. (T/9658) a Vas Megyei kamarához átvételre kerüljön.

6/2021 (02.18) számú Elnökségi határozat

Az Elnökség tagjai egyhangúan elfogadják, hogy Dr. B. B. (T/12934) a Vas megyei kamarához átvételre kerüljön.

7/2021 (02.18) számú Elnökségi határozat

Az Elnökség tagjai egyhangúan elfogadják, hogy Dr. P. M. D. (T/8648) a Vas megyei kamarához átvételre kerüljön.

8/2021 (02.18) számú Elnökségi határozat

Az Elnökség tagjai egyhangúan elfogadják, hogy Dr. I.-B. F. (T/4243) a Vas megyei kamarához átvételre kerüljön.

9/2021 (02.18) számú Elnökségi határozat

Az Elnökség tagjai egyhangúan elfogadják, hogy Dr. F. L. (A/11783) a Vas megyei kamarához átvételre kerüljön.

10/2021 (02.18) számú Elnökségi határozat

Az Elnökség tagjai egyhangúan elfogadják, hogy Dr. H. E. (T/2358) kamarai tagsága – saját kérésre – 2021. február 18-tól megszüntetésre kerüljön.

5. napirendi pont: 2020 évi gazdálkodási eredmények (melléklet)

Elnök Úr tájékoztatja az elnökség tagjait a 2020 évben megvalósult gazdálkodási eredményről. A kimutatásokból megállapítható, hogy a tervezett költségek a Covid helyzet miatti rendezvény-elmaradások miatt lecsökkentek.

A gazdálkodási táblázatokkal kapcsolatban kérdés nem volt.

11/2021 (02.18) számú Elnökségi határozat

Az Elnökség tagjai egyhangúan elfogadják a 2020 évről készült pénzügyi kimutatásokat.

6. napirendi pont: 2021 évi pénzügyi terv

Elnök Úr ismerteti a 2021 évre tervezett pénzügyi tervet.

A tervszámokkal kapcsolatban kérdés nem volt.

12/2021 (02.18) számú Elnökségi határozat

Az Elnökség tagjai egyhangúan elfogadják a 2021 évre tervezett költségvetést.

7. napirendi pont: 2021. évi programok

Elnök Úr kikérte az elnökség véleményét abban, hogy az alábbi rendezvények megtartásának időpontjairól érdemes-e vitát nyitni:

  • XIII. Vándorgyűlés (online) 2021. április 10.
  • Patika Nap – 2021. június 02.
  • Kamarai Nap – 2021. június 12.

 

Sajnos egyedül a Vándorgyűléssel kapcsolatosan sikerült megállapodni, a jelen vírushelyzetben ez a rendezvény tűnik kivitelezhetőnek.

A felvetést az elnökség minden tagja osztotta, így megállapodtak abban, hogy az idei évben a többi rendezvény Vas megyében elmarad.

13/2021 (02.18) számú Határozat

Az elnökség tagjai egyhangúan döntöttek abban, hogy az országos elnökség által az I. félévre előírt rendezvények közül az április 10-i online Vándorgyűléshez csatlakozik kamaránk, a Patika Nap és a Kamarai Nap az idei évben Vas megyében elmarad.

8. napirendi pont: Egyebek

Elnök Úr kikérte az elnökség véleményét abban, hogy a Gyógyszerész Est megrendezésre kerüljön-e? Ha igen mikor legyen és hol?

A rendezvénnyel kapcsolatosan nem született döntés.

Elnök Úr kéri, hogy az Elnökségi tagok döntsék el, hogy az Elnökség kiegészüljön-e 9 főre, mert akkor a következő közgyűlésre választást kell kiírni erre vonatkozóan. Az Alapszabály 5.1 pontja szerint azonban a 200 fő alatti területi szervezeteknél 1 fő elnököt, 1 fő alelnököt és annyi elnökségi tagot kell választani, hogy az elnökség legfeljebb 7 fő lehet. Nálunk jelenleg 8 főből áll az elnökség.

Az elnökség jelenlévő tagjai megállapodtak abban, hogy nem szeretnének élni azzal a lehetőséggel, hogy az Alapszabály 5.1. pontja szerint az elnökség 9 főből álljon.

14/2021 (02.18) számú Elnökségi határozat

Az Elnökség tagjai egyhangúan döntöttek arról, hogy nem szeretnének élni azzal a lehetőséggel, hogy az Alapszabály 5.1. pontja szerint az elnökség 9 főből álljon. Ennek megfelelően a következő választásig az elnökség 8 fővel működik.

Az ülésen egyéb téma nem került megtárgyalásra, így az elnök az ülést 19:30 órakor berekesztette.

Az ülésen résztvevő dr. Fülöp Gyula Felügyelő bizottsági elnök a határozatok előterjesztésével, indokoltságával egyetértett.

 

A beszámolót készítette Oláh Ferencné jegyzőkönyvvezető.

 

2018-2024 © MAGYAR GYÓGYSZERÉSZI KAMARA
hírlevél