"...A szakemberek szerint a reklĂĄm csĂrĂĄi mĂĄr az Ăłkorban fellelhetĆk. KialakulĂĄsĂĄt Ă©s a reklĂĄmeszközök hasznĂĄlatĂĄt jĂłl vĂ©gigkĂsĂ©rhetjĂŒk a gyĂłgyszerĂ©szet fejlĆdĂ©sĂ©nek mezsgyĂ©jĂ©n. Szinte a gyĂłgyszertĂĄrak lĂ©trejöttĂ©nek pillanatĂĄtĂłl megfigyelhetĆek azok a jelek, amelyekkel az orvosgyĂłgyszerĂ©sz, majd kĂ©sĆbb az önĂĄllĂłvĂĄ vĂĄlt patikus felhĂvta a betegek figyelmĂ©t a szolgĂĄltatĂĄsa irĂĄnt. A bĂștorzat, az edĂ©nyzet, a csomagolĂłanyagok, az ajĂĄndĂ©k- Ă©s reklĂĄmtĂĄrgyak mind-mind az adott gyĂłgyszertĂĄr ismertsĂ©gĂ©t voltak hivatottak fokozni Ă©s terjeszteni. A gyĂłgyszerĂ©szet – kialakulĂĄsa Ă©s törtĂ©nete sorĂĄn – Ă©len jĂĄrt a reklĂĄm fejlesztĂ©sĂ©ben Ă©s a reklĂĄmeszközök kialakĂtĂĄsĂĄban..." tovĂĄbb.