A digitális hirdetések és az online kereskedelem hajtja a vény nélküli készítmények reklámpiacát - pharmaonline.hu


A Publicis Groupe-hoz tartozó Zenith legújabb Business Intelligence - OTC Healthcare jelentése szerint a vény nélkül kapható gyógyászati készítményekhez (over-the-counter, OTC) kapcsolódó reklámköltések 2022-ben 7,6%-kal, 2023-ban pedig 5,0%-kal fognak növekedni a világpiaci szempontból legmeghatározóbb 13 országban. Ez a növekedés várhatóan leginkább a személyre szabott digitális márkahirdetéseknek, valamint az e-kereskedelmet ösztönző, forgalom alapú reklámoknak tudható be. 2021-ben Magyarországon, a globális trendekkel ellentétben csökkent az OTC piac reklámköltése.

http://pharmaonline.hu/cikk/a_digitalis_hirdetesek_es_az_online_kereskedelem_hajtja_a_veny_nelkuli_keszitmenyek_reklampiacat