Az utolsĂł Cseppig - Manager magazin


Manager magazin - 2019.10.01. (1, 6,7,8,9,10,11. oldal)

Kerek 30 éve, hogy megalakult a Béres Részvénytársaság. A családi cég kapcsán Béres József, a Béres Gyógyszergyár elnöke adott interjút, és persze megszólalnak a sikerekben oroszlánrészt vállaló családtagok is.

Béres József: ...A Béres márka alapja a Béres Csepp, de ma már sokkal több annál. Az elmúlt harminc évben a Béres ernyője alatt több márkát is felépítettünk. Mára több mint száznegyven saját termékkel vagyunk jelen a piacon, ezek többségének megszületése már nem köthető édesapámhoz. Több kategóriában piacvezetők is vagyunk, de a Béres Csepp a mai napig zászlóshajónk, a legismertebb termékünk, és a termékfilozófiánkban is ez mutat irányt. A Béres Csepp a szervezet működéséhez nélkülözhetetlenül szükséges anyagokat biztosítja számunkra, olyanokat, amelyek hiányában betegségek alakulhatnak ki. Ezt a szemléletmódot alkalmazzuk most is, amikor elsősorban az öngyógyszerezés területén, a porc, a csont, a szem védelmében fejlesztünk ki készítményeket. A Béres név és a Béres Csepp hitelességet ad nekünk. Fontos leszögezni, hogy az egyes készítményeink önállóan is magas minőséget képviselnek... Elsősorban olyan termékeket gyártunk, amelyek a betegségmegelőzést és az egészségőrzést szolgálják, amelyek alkalmazásával az emberek az egészségük védelmének szolgálatában önmagukért tudnak tenni...