"...A szakemberek szerint a reklám csĂrái már az Ăłkorban fellelhetĹ‘k. Kialakulását Ă©s a reklámeszközök használatát jĂłl vĂ©gigkĂsĂ©rhetjĂĽk a gyĂłgyszerĂ©szet fejlĹ‘dĂ©sĂ©nek mezsgyĂ©jĂ©n. Szinte a gyĂłgyszertárak lĂ©trejöttĂ©nek pillanatátĂłl megfigyelhetĹ‘ek azok a jelek, amelyekkel az orvosgyĂłgyszerĂ©sz, majd kĂ©sĹ‘bb az önállĂłvá vált patikus felhĂvta a betegek figyelmĂ©t a szolgáltatása iránt. A bĂştorzat, az edĂ©nyzet, a csomagolĂłanyagok, az ajándĂ©k- Ă©s reklámtárgyak mind-mind az adott gyĂłgyszertár ismertsĂ©gĂ©t voltak hivatottak fokozni Ă©s terjeszteni. A gyĂłgyszerĂ©szet – kialakulása Ă©s törtĂ©nete során – Ă©len járt a reklám fejlesztĂ©sĂ©ben Ă©s a reklámeszközök kialakĂtásában..." tovább.